Μια τέτοια άσκηση σε μορφή hot potatoes θα βρείτε εδώ:
https://sites.google.com/site/prwtakia/glossa/1o-biblio/mia-parastase-sten-plateia/mela-kai-kamela
Η άσκηση έχει το όνομα: Άρθρο ο και η 1.htm
Πατήστε ΛΗΨΗ και καλέστε το παιδί να συμπληρώσει τα κενά.
Η συμπλήρωση γίνεται με το ποντίκι. Κάνουμε κλικ στο άδειο κουτάκι και εμφανίζονται οι επιλογές. Διαλέγουμε αυτή που θεωρούμε σωστή.
Όταν συμπληρωθούν όλα τα κενά, πατάμε στο κάτω μέρος της σελίδας το κουμπάκι που λέει ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ. Μαθαίνουμε έτσι πώς τα πήγαμε.
Αν κάπου υπάρχει λάθος, μπορούμε να το διορθώσουμε και να ξαναπατήσουμε ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ. Βέβαια δε θα καταφέρουμε να πάρουμε το 100% (δηλαδή το Άριστα) καθώς το σύστημα θα μας αφαιρέσει βαθμούς για την αποτυχία της πρώτης φοράς.
Μπορούμε όμως να κάνουμε ανανέωση σελίδας και να ξαναπαίξουμε το παιγνίδι με τα άρθρα, φροντίζοντας αυτή τη φορά να διαλέξουμε τα σωστά και να κερδίσουμε το Άριστα!
Τα βαφτιστικά ονόματα της συγκεκριμένης άσκησης αποτελούν ταυτόχρονα και επανάληψη όλων των διδαχθέντων ως τώρα γραμμάτων, και των κεφαλαίων και των πεζών. Θα πρέπει λοιπόν ο μαθητής να είναι σε θέση να τα διαβάσει, εφαρμόζοντας βέβαια το μηχανισμό ανάγνωσης (αναλύοντας τη λέξη σε συλλαβές και τις συλλαβές σε γράμματα). Όπου το παιδί συναντήσει δυσκολία, το βοηθάμε αλλά φροντίζουμε να ξαναπαίξουμε την άσκηση και να του δοθεί η ευκαιρία να διαβάσει τελείως μόνο του τα ονόματα.
Μπορούμε επίσης να παίξουμε παρόμοια άσκηση και στο πρόχειρο τετράδιο. Κάντε κλικ εδώ
http://faros.fforumfree.com/t610-topic
για να δείτε στο φόρουμ της τάξης και άλλα κατάλληλα ονόματα για το επίπεδο που βρίσκονται τώρα τα παιδιά καθώς και πρόσθετο υλικό για εξάσκηση στην ανάγνωση.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
__________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το υλικό που ανεβάζουμε στο διαδίκτυο ως τάξη δεν απευθύνεται μόνο στα παιδιά που έχουν ίντερνετ στο σπίτι. Το χρησιμοποιούμε και στο σχολείο που ευτυχώς διαθέτει εργαστήριο πληροφορικής. Επίσης παρόμοιες ασκήσεις κάνουμε καθημερινά και στην τάξη. Πχ το παιγνίδι με τα άρθρα το παίξαμε ήδη στον πίνακα της τάξης μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου